بانک مسکن در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکاران واجدالشرایط در زمینه ارایه سامانه نرم افزاری مدیریت فرآیندهای حقوقی و پیگیری وصول مطالبات بانکی اقدام نماید. لذا از شرکت هایی که دارای تجربه و رزومه مناسب در خصوص موضوع فوق الذکر باشند دعوت به عمل می آید.اطلاعات کامل مورد نیاز را به شرح ذیل ، حداکثر تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 23/07/1399 به آدرس تهران ، خیابان آفریقا ، بالاتر از چهار راه اسفندیار، خیابان ارمغان شرقی، پلاک 8، ساختمان ادارات کل مرکزی بانک مسکن ، طبقه دوم ، دایره دبیرخانه کمیسیون معاملات و مناقصات . تحویل نمایند.
*شرایط شرکت در فراخوان
1- شرکت در زمینه پیاده سازی ، نصب و راه اندازی ، سفارشی سازی ، عملیاتی نمودن ، پشتیبانی و آموزش سامانه موصوف ، دارای تجربه و توانمند باشد.
2-سامانه ارایه شده باید حداقل دارای قابلیتهای ذیل باشند:
2-1-امکان مدیریت پرونده های دعاوی حقوقی
2-2-امکان مدیریت فرآیند اجرای احکام
2-3-امکان مدیریت پرونده های اعتبارات اسنادی
2-4-امکان مدیریت فرآیند پیگیری وصول مطالبات پرونده های تسهیلاتی
2-5-امکان ارایه گزارشهای تحلیلی و آماری
2-6-سامانه می بایست متمرکز و تحت وب باشد
2-7-کاربران سامانه شامل کلیه کارکنان شعب بانک ، کلیه کارکنان دوایر حقوقی و پیگیری وصول مطالبات مدیریتهای شعب بانک و کارکنان ادارات کل حقوقی و پیگیری وصول مطالبات می باشد.
*مدارک مورد نیاز جهت شرکت در فراخوان
1-ارایه مدارک ثبت شرکت
2-ارایه سوابق کاری نصب و استقرار سامانه مذکور در موسسات بانکی